Ukulele - fra 2. kl.

Brænder du for at spille akustiske sange, så kan ukulele være noget for dig.

Tilbud til børn i 2. klasse og opefter

Når du starter til ukulele lærer du noder og rytmer at kende, så du kan spille små melodier. Med ukulele har du efter aftale med din underviser mulighed for at deltage i samspilshold.

Du kan starte til ukulele når du går i 2. klasse, men du skal have en ukulele til at øve dig på derhjemme.

Skal dit barn lære at spille på et instrument? Når man lærer at spille og bliver dygtig til et instrument for man som barn gode oplevelser med musikken, koncentrationsevnen styrkes, barnet lærer at øve sig og være disciplineret og får stor selvtillid når musikken flyder fra instrumentet.

Vi har et begrænset antal ukuleler, som udlejes til begyndere på musikskolen.

STED

• Brobyskolerne afd. Allested/Vejle
  • Brobyskolerne afd. Pontoppidan
  • Sdr. Nærå Friskole
  • Carl Nielsen Skolen
  • Ferritslev Friskole
  • Broskolen Bøgehøj

UNDERVISER

Agata Mertl-Blausz

Niels Krogsbøll

TILMELDING Start

Tilmeld dig soloundervisning i ukulele her.

TILMELDING TIL GUITAR Start

Tilmeld dig soloundervisning i guitar her.