Teen band

Teenband er en fortsættelse af Juniorband. Det er for dig, der går i 7. til 10. klasse. Der er ikke krav om, at du har spillet i mini- eller juniorband, eller kan spille et instrument.

VI SPILLER SAMMEN

I Teen band spiller vi sammen og vi arbejder vi med elementære begreber indenfor teori såsom pulsfornemmelse, det at lytte og det at forstå taktarter og form.

Elever der også går til instrumentalundervisning vil kunne bruge noget af det, de lærer her. Vi spiller blandet musik, som egner sig til den besætning, holdet har. Eleverne kan selv være med til at bestemme, hvad der skal spilles.

Undervisningen kan indeholde elementer af sang, spil og bevægelse og der arbejdes med elementære begreber indenfor teori såsom, pulsfornemmelse, det at lytte og det at forstå taktarter og form.

De elever der også går til instrumentalundervisning vil kunne bruge noget af det, de lærer her.

152 kr. pr måned (opkræves over 10 måneder).

Går man i forvejen til instrumental undervisning, er det gratis at gå til Teen band.

Kulturzonen - Musikskolen i Ringe (tirsdag)

Christoffer Gausdal Find

Du kan tilmelde dig Teen band her: