Instrumental holdundervisning

Vil du spille sammen med andre? Gå til holdundervisning med andre som deler glæden ved dit favorit instrument.

Spil på hold med dit favorit instrument

I holdundervisning lægger vi stor vægt på, at du lærer at spille rigtigt på instrumentet, men der er også meget fokus på sammenspil og sociale aktiviteter.

Du får undervisning i 45 min. (ved 4 tilmeldte), hvor du og dine holdkammerater på skift modtager undervisning, instruktion og spiller sammen.

For at deltage i undervisningen skal du have dit eget instrument. Hvis ikke du har et instrument i forvejen, er det muligt at leje et i musikskolen, og hvis man vil købe et instrument, kan kan få råd og vejledning af musikskolens lærer.

Går man til holdundervisning, er det gratis at deltage i sammenspil, kor og andre fællesfag i musikskolen.

For at holdet oprettes skal der være 2-3 andre med ca. tilsvarende niveau og alder.

Instrument

Blokfløjte

Ferritslev Friskole (onsdag)
Underviser: Charlotte Mejlbjerg