Gentilmelding nuværende elever

Skal vi tage en sæson mere, så du kan blive endnu dygtigere? Her har du mulighed for at gentilmelde dig til endnu en fantastisk sæson.

Tilmelding til 2023/2024

1. maj åbner vi for tilmelding til sæson 2023/2024 og vi håber at du vil være med endnu en sæson.

Som nuværende elev kommer du automatisk på det hold eller hos den underviser du var ved i sidste sæson, når du gentilmelder dig.

Du kan også vælge at tilmelde dig et nyt instrument eller hold, hvis du har lyst til at prøve noget nyt.

Jo før du tilmelder dig jo bedre

Som hovedregel kan vi tilbyde alle nuværende elever soloundervisning, når vi får tilmeldingen senest 14. maj. Tilmelder du dig efter 14. maj kommer du på en midlertidig venteliste mens vi undersøger om der er plads. Er der plads, bliver du selvfølgelig tilmeldt, også selvom vi har modtaget din tilmelding efter 14.maj.

Når hele puslespillet er lagt, giver vi dig hurtigst muligt besked om din tilmelding.

Du kan tilmelde dig hele året

Hvis du i løbet af året får lyst til at melde dig til et nyt instrument eller et hold, kan du sagtens det. Vi modtager tilmeldinger hele året, og hvis det er muligt, tilbyder vi dig en plads med det samme.

TILMELDING Start

Sådan gentilmelder du dig

Læs før du trykker på start.

1. Tryk på gentilmelding.
  2. Tjek at valgte hold og minutter er korrekt.
  3. Ønsker du at ændre fag, antal minutter eller andet, gøres det ved at trykke på ”Rediger”. Husk at trykke ”gem”, hvis du ændrer noget.
  4. Ønsker du at fravælge et fag, trykker du på ”Frameld”.
  5. Når du er færdig med eventuelle ændringer, trykker du på ”Fuldfør tilmelding”.
  6. Godkend vilkår og betingelser.
  7. Godkend oplysninger på den der skal gentilmeldes.
  8. Godkend oplysninger på den der skal betale.
  9. Indsend din tilmelding.

Gentilmelding for Forældre/Barn, Musik og Bevægelse, Band mm.

Der er IKKE mulighed for at gen-tilmelde sig bl.a Forældr /Barn hold, i stedet vælger du ”skift fag”.

Det er forældrenes ansvar, at Musikskolen til alle tider har de rigtige oplysninger.